KGULOGLU PC TEKNİK

HTML – LİGTV – BLOGGER TEMA – BLOGGER EKLENTİ – WORDPRESS TEMA – WORDPRESS EKLENTİ – ANTİVRÜS PROĞRAMLARI VE EN SON ÇIKAN PROĞRAMLAR

Blogger’da Twitter Eklentisi

BLOGGER’DE TWİTTER EKLENTİSİ
Bu aralar en çok istenen ve aranan twitter takipçi kutusunu sizler için araştırdım. Aslında kodu bende istiyordum biraz araştırdım. En iyi ve çalışan tek kodu BlogHocam ‘da buldum ve sizler için burada da yayınlıyorum. Kullanımı çok basit bir javascript kod. Görünüm ise facebook beğen kutusu ile neredeyse aynı ama bence bu daha şık neyse beğenip beğenmemek size kalmış. Hemen koda gelelim..

Ön izleme:
Sitemizde istediğimiz bir bölüme aşağıdaki kodu ekliyoruz.. (Koddaki kırmızı ile gösterdiğim yere kendi twitter id ‘inizi yazmayı unutmayın!)



Kod:

<script type="text/javascript" src="http://s.moopz.com/fanbox_init.js"></script><div id="twitterfanbox"></div><script type="text/javascript">fanbox_init("ozicab");</script>

Yorum bırakın

Information

This entry was posted on Mart 19, 2012 by .